Friday, March 28, 2014

kas uzvarēja Password 2014? un kāds man no tā labums?

Lai neviens nesatrauktos, uzreiz teikšu, ka rakstu kā pilnīgi neieinteresēts LV iedzīvotājs.
Tātad, vakar uzzinu, ka paziņoti Password 2014 uzvarētāji. Lielākie mārketinga sasniegumi LV. Respect! 

Uzvarētāji. 
LMT "Uzņēmuma zīmola maiņas integrētās aktivitātes". 
Kādas bija tās integrētās aktivitātes? Ok, atceros, ka kaut kad pavasarī, vai varbūt vasarā vecie LMT burti tika nomainīti uz Latvijas kontūru ar trīsstūrīšiem. Pamanīju to, ka uz LMT ēkas nomainīja lielo gaismas kasti, jo braucu tur garām. Vēl bija daudz plakāti ielās ar kaut kādiem tekstiem. Citu neko neredzēju, jo TV man nav, un internetā AdBlock uzlikts. Ā, laikam bija kaut kas pa radio.
Kāds man no tā labums? Nezinu. Nekāds? Kā biju pamatpakas klients, tā esmu. Telefons strādā, rēķinus maksāju, Principā, nezinu, kam tas viss bija vajadzīgs. Bet pieņemu, ka piķis tika iztērēts reālākais. 

Statoil "Ceļabiedru kampaņa".
Oi, galīgi nezinu neko. Staķikā iebraucu piepumpēt velosipēda riepas, šad un tad pieslēdzos brīvajam wi-fi un vēl retāk kādu dārgu uzkodu nopērku. 

Finālisti.
Izkrāso pasauli. Klients Tele 2. Hmm, tā kā nelietoju Tele 2, tad nav nekādas poņas, kas tas bija. 

Stjuartests. Klients airBaltic. Pēdējo reizi lidostā biju pirms kādiem gadiem 2? Šad un tad ielās redzu AB reklāmas par biļešu cenām, bet par stjuartiem laikam nebija nekas. Vobš, nezinu, kas tā tāda par kampaņu. 

Malibu princese. Kients Pernod Ricard. Pieņemu, ka kaut kādā veidā saistīts ar dzērienu Malibu? Ir tāds? Šķiet, esmu tādu veikalā redzējis. Bet vispār, dzeru gandrīz vienīgi alu un vīnu, tāpēc par stiprajiem neko vairāk nezināšu. 

Noslēgumā - apsveicu klientus un aģentūras par minimālo iespaidu uz manu ikdienas dzīvi!



No comments:

Post a Comment