Thursday, March 23, 2017

Ad boti nopelnījuši 12,5 miljardus

Iemesls tam, kāpēc esmu tik skeptisks par reklāmdevēju pēkšņo "šoku" par YouTube reklāmām ekstrēmistu kanālos, ir šajā virsrakstā - Almost 20% of digital ad spending could be wasted.


Jau esam lasījuši par reklāmdevēju aizvien lielāko neticību Facebook un citu soc.mediju sniegtajiem reklāmu skatījumu statistikas datiem. Marks Ritsons jau izņirgājās par ģeniālo metodi 3 sekunžu video skatījumu skaitīt par pilnvērtīgu digitālo skatījumu un pielīdzināt to TV skatījuma minūtei. Bet kad tev sāk pienākt informācija par to, ka 20% no it kā perfekti tārgetētā reklāmas budžeta aiziet podā, tu vairs nevari izlikties, ka viss ir kārtībā. 


Lielākos ad fraud zaudējumus rada boti, kas ģenerē reklāmas naudiņu saviem radītājiem. Tiek izmantoti arī nabadzīgo valstu iedzīvotāji (click farms) , lai tie sēž un ģenerē bezjēdzīgu skatījumu statistiku. Kā tas darbojas, labi redzējām Silicon Valley.



No comments:

Post a Comment