Šorīt par epastiem. Ne tiem parastajiem, bet par epasta kampaņām ar kurām tu mēģini kaut ko nopārdot. Vai nu kādam individuāli, vai masīvā bliezienā visai epasta listei. Tāpēc paskatīsimies uz 7 emocijām ko izmantot epasta mārketingā, lai pārliecinātu lasītāju.
Gandrīz visi cilvēki, pat vegāni, komunisti un alkoholiķi ir aizķerami ar šīm emocijām.
Piederības sajūta. "Kopā mēs", "Konferences apmeklētāji". Cilvēks ir bara dzīvnieks, viņam patīk piederēt kādai grupai. Izmanto vārdus un attēlus, kas rāda grupas darbību - maratona skrējējus, ballīti bārā, soc.tīkla tīklu, Resist demonstrāciju, smaidīgus Apple lietotājus.
Cerība. Visi mēs ceram uz kaut ko labu. Vai nu paliks siltāks, vai dabūsim normālu darbu ārzemēs, vai varbūt izdosies nomest svaru. Dod to labo cerību sajūtu lasītājam. "Mūsu piedāvājums atrisinās X".
Bailes. Te mēs runājām par īstām, motivējošām bailēm, kas liek rīkoties. "Ja neizdarīsi X, rīt uz darbu vari nenākt". Nobiedē cilvēku un piedāvā viņam savu risinājumu baiļu novēršanai. "Policija soda visus velosipēdistus, kam nav spīdošās vestes". Cilvēkus var arī baidīt ar to, ka produkta neiegāde padarīs viņus par nestilīgiem lūzeriem.
Vainas sajūta. Mēs visi esam par kaut ko vainīgi. Sievai puķes nenopirkām, apēdām kūciņu, nodokļus nokrāpām nedaudz. Motivē lasītāju ar to, ka viņai ir jāizdara X, lai izpirktu savu vainu un atbrīvotos no vainas sajūtas. "Labi vecāki bērnus ved uz Leļļu teātri".

Iekāre. Un tās nav tikai blondīnes minimālos peldkostīmos. Iekārdināt var ar visu, kas lasītājam nav, bet ko viņš gribētu. Jauns BMW, matu pilna galva, lielāka alga, vēdera presīte.
Mantkāre. Kapitālisms visapkārt. Visi grib naudu, mantas un īpašumus. Lai iegūtu, cilvēki ir gatavi tērēt. "Mūsu piedāvājums ļauj nopelnīt 3x vairāk", "Spied share un vinnē zelta iPhone".
No comments:
Post a Comment