Šorīt parullēju pa twiteri, un pamanu pārīti ziņu, kas sasaucas ar vakardien par mobilo mārketingu blogoto.
MakDonalds arī strādā pie ēdiena pasūtīšanas mobilās aplikācijas. Viņi ņem vērā citu ķēžu - Domino picas un Starbucks iepriekš piedzīvotās problēmas, bet gan jau kaut ko izdomās:
Despite these risks,McDonald’s sees mobile ordering as the solution to a run of four straight years of traffic declines, as well as automating the ordering process to enable staff to spend more time on customer service.Un protams, katra cilvēka sirdij mīļā tēma - alkohols. Dzērienu milzis Pernod-Ricard ir bijis tik ģeniāls, lai izmantotu to, ka pirms pāris dienām ASV bija sniega vētra. Ok, varbūt beigās ne tik sniegota, kā paredzēts, bet nekas. Kā jau parasti pirms vētras, normāli cilvēki to dienu laicīgi paņem brīvu, nekur apkārt ar vasaras riepām nedzenas, un protams, sapērkas pārtiku un dzeramo, jo var taču draudēt bads! Tātad Pernod-Ricard izsegmentēja dažu savu dzērienu zīmolu patērētāju grupas vētras potenciāli skartajos tirgos, un gāzās viņiem virsū Facebook, Instagram un Google, demonstrējot jauki sildošas kokteiļu receptes un piedāvājot iespēju alkoholu iegādāties internetā ar piegādi uz mājām.
The media plan was based on the — shocking! — insight that bad weather prompts consumers to stock up on booze, according to Jared Belsky, president at 360i, which developed the plan. The epiphany was gleaned from internal research as well as previous campaigns that Minibar had run, both of which demonstrated a lift in spirits sales during periods of bad weather.

No comments:
Post a Comment