Thursday, March 23, 2017

"Muslim ban" arī YouTube?

Pagāšnedēļ sākušais UK reklāmdevēku karš ar Google/YouTube pārmeties arī uz ASV. 


Par konflikta sākumu un formālajiem iemesliem jau rakstīju. Lielie reklāmdevēji pēkšņi pamanījuši ka "ielikt reklāmu YouTube" nozīmē, ka tev ir ļoti vāja kontrole pār to, kur tieši tā parādās. Nu nav internets drukāta avīze. Un tavas reklāmas parādīsies islāma sludinātāju kanālos. Tāpēc arī šokētie ASV telko milži AT&T, Verizon, auto noma Enterprise un farmas milzis GSK ir pārtraukuši savas YouTube reklāmas kampaņas.  

Pirmkārt - vai musulmaņi vairs nav šo zīmolu potenciālie klienti?
Otrkārt - kā, bez Trampa stila "muslim ban" ieviešanas, Google/YouTube varēs nodrošināt reklāmdevēju prasības? 

Treškārt - vai mūsu dārgie liberāļi tūlīt nesāks vainot lielās korporācijas miera reliģijas apspiešanā?

No comments:

Post a Comment