Šorīt acīs iekrita rakstiņš par WeChat kampaņām, un atcerējos pagājušā gada pompozo Ķīnas preču vilciena sagaidīšanu. Ja dīzeļvilciens nav tavu tehnoloģiju pasaules augstākais līmenis, tad vērts paskatīties uz WeChat iespējām.
Atšķirībā no Rietumiem, kur soc.tīkli sacenšas vienādu pakalpojumu piedāvāšanā, un kur ikdienas funkciju veikšanai nepieciešamas vairākas aplikācijas, Ķīnas Tautas Republikā pietiks ar WeChat. Te paldies jāsaka komunistu diktatūrai, kas nežēlīgi cenzē ārpasaules interneta saturu, ļaujot attīstīties vietējiem risinājumiem.
2016. gada rudenī katru mēnesi tai bija 846 miljoni aktīvo lietotāju. Katru dienu to lietoja 768 miljoni lietotāju. WeChat piedāvā čatu, soc.tīklošanos, bankas pakalpojumus, maksājumu veikšanu veikalos utt. Ņemot vērā šo funkciju apvienojumu, viss pirkuma apsvēršanas un īstenošanas process var tikt veikts WeChat ietvaros, bez nepieciešamības mainīt dažādas platformas un aplikācijas, kā tas parasts Rietumos.
Ņemot vērā WeChat popularitāti, LV eksporta sapņotājiem tā būtu laba platforma savu produktu pārdošanai. Skaidrs, ka visa Latvijas saldējuma industrija nespētu apmierināt Ķīnas pieprasījumu, bet kas nav daudz, tas ir ekskluzīvs, Un kaut ko ekskluzīvu taču vienmēr var pārdot dārgāk, it sevišķi, ja to sasaista ar ķīniešu kultūras paražām.
Econsultancy blogā var apskatīt 8 diezgan svaigus Rietumu firmu kampaņu piemērus WeChatā. To idejas nav nežēlīgi oriģinālas, bet tās labi izmanto WeChat dotās iespējas. Burberry apsveikums Ķīniešu jaunajā gadā tika sasaistīts ar iepirkšanās piedāvājumu Burberry online vaikalā. Montblanc piedāvāja Mēness fāžu astroloģiskās prognozes un piedāvāja nopirkt savus jaunos Mēness fāžu pulksteņus.

Un runājot par nelieliem apjomiem. Givenchy uz Valentīna dienu piedāvāja 80 rokassomiņas, kas tika izpirktas 12 minūšu laikā. Somiņas cena? 2170 USD. Skaidrs ka līdz Givenchy līmenim jāizaug, bet no 800 000 000 lietotāju dažiem noteikti interesēs koka mēsliņi ar latviešu rakstiem. Tāpēc Latvijas mikroražotāji, kas nīkst nost klientu trūkuma dēļ, mierīgi varētu no pircējiem brīvajā laikā papētīt WeChat dotās iespējas:
- https://twitter.com/WalktheChat
- https://twitter.com/wechatmarketing
- WeChat Marketing Made Easy - Part 1: How to Run a WeChat Marketing Campaign
No comments:
Post a Comment