Thursday, March 16, 2017

Satura mārketinga kvalitāti uzlabojot, 1. daļa

Kas ir satura mārketings, mēs taču visi zinām. Un ja nedaudz piemirsies, tad Vikipēdijā var ātri izlasīt attiecīgo rakstu.

raksta HuffPo, Google 2015. gada aprīlī savu meklētāju papildināja ar RankBrain, mākslīgā intelekta mašīnu, kas visu laiku mācās un uzlabo savu darbu, lai meklētājam sniegtu visprecīzākos rezultātus. Rank Brain apstrādā katru no ikdienas veiktajiem 3 miljardiem meklējumu (tas ir 3 000 000 000) no kuriem 450 miljoni ir jauni meklējumu formulējumi, kurus mākslīgajam intelektam jāapjēdz, jāapkalpo un un jāiegaumē turpmākai lietošanai. Lai arī tas daļu analīzes var balstīt uz iepriekšējo meklējumu rezultātiem, daudzas vārdu kombinācijas tam ir pilnīgs jaunums. Attiecīgi, meklējot rezultātus tas rūpīgāk izvērtē saturu pirms izmet to rezultātos. Bet vispār, neviens nesaprotot, kā tas algoritms strādā, jo RankBrain algoritms pats sevi uzlabo, lai sasniegtu perfektā interneta pārlūka stāvokli.
Satura mārketingam tas nozīmē rūpīgāku radītā satura analīzi un potenciāli meklējamo frāžu pieslīpēšanu. Ja jums jau ir saražota ievērojama satura bibliotēka, bet pēc rezultātiem redzams, ka to reti kurš apmeklē, tad pēdējais laiks to pārstrādāt un uzlabot.

HuffPo iesaka iedomāties perfekto pasauli, kurā Google tiešām atrod tieši meklēto. Vai šajā pasaulē:
Jūsu saturs sniegs pilnīgu un precīzu informāciju? Vai tas ir labi uzrakstīts? Vai jūsu saturs tiešām ir atbildējis uz meklētāja jautājumu un izglītojis to? Kādus jautājumus jūsu mērķauditorija meklē, un kā uz tiem visprecīzāk atbildēt?

Protams, vadošās bankas var atļauties nopirkt ziņu blokus portālos un vienkārši tur izgāzt savu saturu, tādējādi kaut kā uzģenerējot apmeklējumu skaitu. Un ir mums viltnieki, kas bezvērtīgas savu firmiņu lapas piegāž pilnas ar atslēgvārdiem, tādējādi piemēslojot Google rezultātu pirmo lapu. Bet... (turpinājums sekos).

No comments:

Post a Comment