Thursday, March 16, 2017

Satura mārketinga kvalitāti uzlabojot, 2. daļa

Ok, ja atceramies pirmo daļu, tad Google meklētāja mākslīgais internets kļūst aizvien gudrāks un labāks. Sava satura atrašanas uzlabošanai speciālisti iesaka pārdomāt vairākas vienkāršas lietas:

Mērķauditorija: Kā jūsu saturs apmierinās nezināmu meklētāju vajadzības pēc atbildēm?
Atcerieties par tirgus segmentāciju. Sadaliet potenciālos meklētājus vairākās grupās. Nu kaut vai tradicionālajās sievietēs un vīriešos, vai jauniešos un pensionāros. Pat ja ražojiet āmurus un naglas, šo lielo grupu meklējumu vajadzības būs atšķirīgas.
Meklētāja persona. Iedomājieties jau zināmo pircēja personas profila veidošanas metodi. Tagad izveidojiet meklētāja personas profilu.
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process. Ko cilvēki meklēs, pirms pieņems gala lēmumu par āmura un naglu pirkšanu? Viņiem svarīgs naglas materiāls? Āmura svars? Dažādu naglu samērotība ar dažādiem materiāliem?  

Saturs: Kā jūsu saturs būs labāks un vērtīgāks par konkurentu piedāvāto?
Radi sava satura izvērtēšanas parametrus. Tas var būt teksta garums, uztveres vieglums, attēlu skaits un saturs utt.
Radi saturu, kas piemērots iepriekš definētajām meklētāju personām. Informē, izklaidē un palīdzi pieņemt pareizo lēmumu.  

Meklēšana: Kā nodrošināt redzamību meklēšanas rezultātos?
Dod atbildes uz meklēšanas jautājumiem. Neesi vienkārši tukšs SEO klikbaits, bet sniedz lielisku saturu.
Nepārtraukti pēti un uzlabo meklēšanas keywordus. Vari izmantot Google Keyword Planner.
Un vispār, seko Google meklētāja noteikumiem, kas arī publiski pieejami Webmaster Guidelines


No comments:

Post a Comment