Ja jau par vienu tēmu, tad tev noderēs diezgan svaigi trīs padomi satura mārketinga darba automatizēšanai:

1. Izmanto citu radīto saturu (content curation). Netērē savu laiku radot oriģinālu saturu. 50% socmediju ieraksti esot citu satura pārpostēšana. Šādi tu jau esi dubultojis savos kanālos esošā satura daudzumu, vai vismaz kaut kā izpildījis plānu. Jē, forši! Bet kā to saturu atrast un automatizēt? Izmēģini Scoop.it, Feedly, Storify, Sniply.
2. Automatizē satura izplatīšanu. Pieņemsim, ka tev ir saražots saturs kādam mēnesim uz priekšu, varbūt Ziemassvētku apsveikums gatavs jau Augustā. Priekš kam katru reizi čakarēties, īpaši, ja ir saturs, kas jāizplata brīvdienās vai ārpus darba laika? Vai varbūt tavam uzņēmumam ir klienti desmit laika zonas tālāk. Izmanto Buffer, izveido sava satura izplatīšanas grafiku un ej atpūsties. Bufferis sapostēs visos galvenajos sociālajos tīklos. Kā alternatīvus variantus vari izmantot arī Hootsuite, SocialPilot un SocialOomph.
3. Automatizē monitoringu. Lai reizi stundā nav jāmeklē visos tīklos, kur atkal tavs zīmols nolamāts, izmanto Mention, kas izčekos sociālos tīklus un blogus, kā arī ļauj no savas platformas veikt atbilžu ierakstus. Pie reizes, tā kā Mention darbojas pēc atslēgvārdu principa, mierīgi vari sekot līdzi arī konkurentiem. Šim nolūkam vari izmantot arī Mediatoolkit, SocialMention, Mentionlycs.
No comments:
Post a Comment