Interneta sniegtais tūlītējums nīcina ārā tradicionālo klientu servisa modeli. Kaut kādas e-pastu sūtīšana uz kuriem nezin kad būs pusnesaprotama atbilde, zvani uz klientu centriem, kur pusstundu jāgaida rindā, lai uzzinātu, ka jāvelkas personīgi uz klientu centru, viss tas nenormāli čakarē cilvēku garīgo. Tieši tāpēc mums ir tādi slaveni runājošie čatboti, kā Aleksa, Siri un Kortana. Bet daudz ikdienišķāk, jau 2016. gada jūnijā 11 000 čatboti darbojās Facebook Messenger vidē.
Čatboti arī veiksmīgi iznīcina mobilās aplikācijas, pārņemot online iepirkšanās un finanšu transakciju funkcijas, palīdzot klientiem veikt iepirkšanos, atvieglojot izvēles veikšanu un nedaudz cilvēciskojot visu procesu. H&M interneta veikala čatbotiņš lieliski darbojas jau kopš 2016. gada. Un bankas? Lūdzu, 10 piemēri.Papildus minētajiem mega piemēriem, iedomājies, ka esi mazais uzņēmējs, kuram fiziski nav nekāda klientu zvanu centra. Tev ir jāstrādā, jāskraida riņķī, un lai arī tu mīli katru klientu, ir reizes, kad gribi vienkāršākas sarunas un pasūtījumus uzgrūst čatbotam.
Pirms ar sajūsmu taisi pats
savu čatbotu, Yogesh Morjani iesaka apdomāt vismaz 5 lietas:
1. Kāds maniem klientiem būs ieguvums no čatbota?
2. Kādu biznesa mērķi čatbots palīdzēs sasniegt?
3. Tagad apdomā, vai tiešām čatbots būs labākais risinājums pirmajiem diviem punktiem?
4. Vai čatbots likvidēs servisa funkciju, ko klienti mīl vai ienīst? Ir atšķirība.
5. Vai pāriešana uz čatbota lietošanu klientiem būs pietiekama vērtība, lai mudinātu tos atteikties no līdzšinējā komunikāciju modeļa?
1. Kāds maniem klientiem būs ieguvums no čatbota?
2. Kādu biznesa mērķi čatbots palīdzēs sasniegt?
3. Tagad apdomā, vai tiešām čatbots būs labākais risinājums pirmajiem diviem punktiem?
4. Vai čatbots likvidēs servisa funkciju, ko klienti mīl vai ienīst? Ir atšķirība.
5. Vai pāriešana uz čatbota lietošanu klientiem būs pietiekama vērtība, lai mudinātu tos atteikties no līdzšinējā komunikāciju modeļa?
Pieņemot, ka
visas atbildes norādīja uz to, ka čatbotu tev tiešām vajag, kā pie tā tikt? Entrepreneur
žurnāls piedāvā vairākus risinājumus:

MEOKAY - izveido sarunu scenārijus savam čatbotam un vari vairs ne ar vienu nekad nerunāt.
Botsify - arī mērķēts uz Facebook sarunām.
Beep Boop - maksas pakalpojums, tēmēts uz Facebook un Slack.
Chateful - vēl viens pilnīgi vienkāršs čatbotu veidotājs.
FlowXO - čatbotu veidotājs dažādām platformām.
Facebook Messenger - oficiālais variants, taču esot sarežģīts.
No comments:
Post a Comment