Zin kā, bieži gadās, ka esi pāris nedēļas noņēmies, lai uzceptu CEO bloga ierakstu, maketētājs beidzot sapratis, kādu tieši infografiku gribi, esi to visu sapostējis soc.mediju kontos un redzi, ka tavs jaunākais dickpic uzrāda daudz labāku impresiju, šērošanas un laiku statistiku. Taču tev nemaksā par dickpickiem, tev maksā par CEO blogiem! Ko darīt?
1. Esi reāls, viss tas sociālo mediju bums ir pārspīlēts haips, un nevienu neinteresē tavs korporatīvais saturs. Varbūt met mieru Twiterim un atgriezies pie e-pasta vēstulēm. Piestrādā pie audiences veidošanas un audzēšanas. Varbūt tev vispār ir nepareiza auditorija, kas nezkāpēc tev seko, bet nesaprot tavu saturu? Vai arī tu neizproti savu auditoriju un grūd viņai virsū pilnīgi neatbilstošu saturu?2. Uzlabo satura izplatīšanas stratēģiju. Uzlabo to.
3. Virsraksts ir viss! Kā domā, kāpēc Apollo pārvērties par klikbaita portālu? Jo sensacionāli virsraksti piesaista uzmanību. Daži pat iesaka virsraksta veidošanai veltīt tik pat daudz laika, cik pārējam rakstam, jo lielākā daļa cilvēku parasti nelasa tālāk par virsrakstu. Ja nevari būt sensacionāls, vismaz neesi sausāks par savu muti sestdienas rītā.
4. Socmediju posts bez bildītes nav nekāds posts. Jā, es zinu, arī es grēkoju. Bet bildīti vajag, tāpēc arī es šoreiz Twitterī iepostēju ar bildīti. Jo bildīte piesaista uzmanību un dod priekšstatu par to, kas būs saturā. Instagrams vispār sastāv tikai no bildītēm ar pavadošajiem tekstiem.
5. Tu raksti par tēmu, par ko citi jau 1000x rakstījuši. Nevienam tas vairs neinteresē. Tāpēc tavs uzdevums ir izdomāt jaunu variantus, kā pastāstīt par visiem sen zināmu lietu. Gandrīz visiem ir bijis sekss un gandrīz visi ēd, taču par šīm tēmām raksta un lasa visu laiku.
6. Tavs dizains ir pilnīgi vecmodīgs, un nav piemērots mobilo ierīču vajadzībām.
7. Tavi teksti ir pārāk akadēmiski, sarežģīti, profesionālā žargona pārpilni un to lasīšana pilnībā apstādina pārējo smadzeņu funkciju veikšanu. Lai izdzīvotu, cilvēki pamet lapu pusizlasītu. Tavs CEO, Ražošanas direktors vai CTO izmanto nenormāli gudru valodu, ko saprot vēl 5 citi cilvēki pasaulē, tāpēc tavs uzdevums ir to novienkāršot līdz pamatskolas līmenim.
8. Pārdomā savu satura formātu. Varbūt audience daudz pozitīvāk uztvers audio podraides vai YouTube klipus.
Paldies: 8 Reasons Why I Did Not Read Your Content
No comments:
Post a Comment